Metode și tehnici de cercetare în Comunicarea Corporativă

Unul dintre criteriile de absolvire a programului de master este susținerea lucrării de disertație. Pentru a susține lucrarea de disertație sunt necesari câțiva pași și anume: alegerea temei, a profesorului coordonator, a publicului țintă. Urmează studiul temei, stabilirea ipotezelor de lucru, identificarea factorilor de analizat. Și se continuă cu studiul temei pentru partea teoretică a lucrării, designul și aplicarea instrumentelor de cercetare și analiza datelor obținute. Totul se încheie cu redactarea lucrării care cuprinde partea teoretică și partea de studiu de caz.

Toate acestea sunt posibile pentru studenți datorită cursului de Metode și tehnici de cercetare în comunicarea corporativă. Curs a cărui eficiență este măsurată și prin calificativele pe care studenții le obțin la finalul susținerii lucrărilor de disertație.

 

Romeo Crețu (romeo@romeocretu.ro) este cadru didactic asociat la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București.

 

Sursa foto: https://flic.kr/p/eHatpF; autor: Marina del Castell, flickr.com / CC

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s